Hvordan kan vi hjelpe deg?

Her finner du svaret på de oftest stillte spørsmålene som kommer inn i KRY:s støtte

Hva gjør jeg om KRY-appen ikke fungerer eller legen ikke ringer?

 

Dersom du opplever at legen ikke ringer deg i KRY-appen, blir avbrutt i et videomøte eller at du har ventet mye lenger enn forventet, er det ofte på grunn av dårlig nettverk eller at du har en eldre versjon av KRY-appen. Under er noen gode tips til hvordan dette kan løses.

Forsøk dette:

  • Oppdater KRY-appen i App Store eller Google Play ved å slette appen og laste den ned på nytt
  • Sjekk at du har et raskt og stabilt internett eller 4G
  • Tillat varslinger fra KRY-appen, sjekk at du har gjort dette under “Varslinger” i Innstillinger på mobilen
  • Tillat at KRY-appen får tilgang til mikrofon/lyd og kamera på mobilen, dette blir du spurt om når KRY-legen tar kontakt via appen
  • Flytt deg til et annet sted, internettkvaliteten kan variere fra rom til rom
  • Bestill en ny time - om du ikke får snakket med KRY-legen på grunn av tekniske problemer, må du gjerne bestille en ny time og ta kontakt med support for å få refundert den første timen
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse