Hvordan kan vi hjelpe deg?

Her finner du svaret på de mest stilte spørsmålene i Krys Support

Legetime

Bestille time
Bestilling av legetime foregår i Kry appen. Du velger om du ønsker å bestille drop-in time eller time til et bestemt tidspunkt. 

Endre eller avbestille time
Har du bestilt en time til bestemt tidspunkt, kan du endre eller avbestille den i Kry appen senest 1 time før timen starter. Når du avbestiller timen din vil du automatisk få pengene dine tilbake. Tilbakebetaling tar mellom 1-7 virkedager. 

I hvilke tilfeller kan beløpet refunderes?
Gjennomførte legetimer tilbakebetales ikke. I de tilfeller hvor legen er mer enn 30 minutter forsinket til den avtalte timen*, kan du få refundert beløpet. Dette gjelder kun timer som er bestilt minst ett døgn i forveien.

Dersom du har betalt for en legetime som ikke kunne gjennomføres grunnet tekniske problemer, kan du få tilbakebetalt beløpet ved å kontakte support@kry.no.

*Gjelder kun ved avtalt tidspunkt, ikke drop-in. 

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse