Hvordan kan vi hjelpe deg?

Her finner du svaret på de mest stilte spørsmålene i Krys Support

Kan legene i Kry gi meg reseptfornyelse?

Legene i Kry kan gi reseptfornyelse. Kry tilbyr imidlertid ikke reseptfornyelse på følgende legemidler:

  • Legemidler som du ikke har hentet ut fra apotek i løpet av de siste 15 månedene.
  • Legemidler som er potensielt vanedannende (såkalte a - og b-preparater).
  • Legemidler som vanligvis brukes i avgrensede perioder (f. eks. antibiotika).
  • Legemidler som krever spesialistoppfølging. 

Reseptfornyelse kan gjøres direkte i Kry appen, uten å bestille videokonsultasjon. Du kan bare bestille én reseptfornyelse av gangen. Normalt håndterer vi din forespørsel innen to timer innenfor våre ordinære åpningstider. 

Ønsker du å fornye flere resept samtidig, anbefaler vi at du bestiller en videokonsultasjon med en av våre leger. I noen tilfeller vil du få melding om at legen har behov for mer informasjon, og du vil anbefales å bestille et videomøte.  Dersom vi ikke kan fornye resepten din, vil du få pengene dine tilbake.

 

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse