Hvordan kan vi hjelpe deg?

Her finner du svaret på de mest stilte spørsmålene i Krys Support

Hvordan foregår psykologtimen?

Etter du har bestilt time, får du en oversikt på hjemskjermen eller under AktiviteterMin Profil. Du kan endre og kansellere timen inntil 24 timer før. Hvis du ikke allerede har gjennomført en selvtest og du tenker det er relevant for det du søker hjelp for, kan du gjerne gjøre det før timen. Da vil psykologen har et bedre utgangspunkt for samtalen. 

10-20 minutter før møtet starter, får du en notifikasjon fra Kry-appen. Like før timen starter, logger du deg inn med BankID i Kry-appen på mobil, nettbrett eller datamaskin. Vi anbefaler at du laster ned Chrome for best videokvalitet på datamaskin. 

Psykologen ringer deg der du er pålogget med BankID. Opplever du problemer med forbindelsen, kan du logge deg inn på en annen enhet (mobil, nettbrett eller datamaskin) og besvare anropet derfra. Psykologen vil alltid forsøke å ringe deg flere ganger. 

Timen varer i 45 minutter.  Mot slutten av timen avklarer dere om det skal settes opp en ny time. Det kan psykologen gjøre for deg. 

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse