• Hvordan registrerer jeg forsikringen min?

    Du kan bruke Kry kostnadsfritt om du har helseforsikring gjennom If og Vertikal Helse. 

    Slik registrerer du forsikringen:

    1. Logg inn i appen
    2. Gå inn i "Min profil" (nederst i høyre hjørne)
    3. Trykk på tannhjulet ved siden av navnet ditt og velg deretter "Helseforsikring"
    4. Skriv inn avtalenummeret ditt (polisenummer). Inneholder avtalenummeret punktum, fjerner du alt etter det første punktumet. 

    Timene du booker heretter blir automatisk dekket av forsikringen din. 

  • Kan min samboer bruke samme forsikringsnummer som meg for våre felles barn?

    For å finne ut om din samboer kan bruke forsikringen din på vegne av deres felles barn, må du først undersøke om forsikringen din også dekker samboer. Dette kan du få svar på hos forsikringsselskapet ditt. Hvis forsikringen dekker samboer også, kan han/hun bestille time til barna deres i appen på lik linje med deg. 

  • Får feilmelding når jeg legger inn mitt Helseforsikringsnummer

    Sørg for at du har riktig avtalenummer/polisenummer.

    Avtalenummer fra If forsikring: Oppgi tallene før punktum i nummeret. I de tilfeller hvor versjonnummeret finnes på slutten av avtalenummeret, eksempelvis .1.1. skal dette fjernes. 

    Om du fortsatt får feilmelding, send en mail til support på: support@kry.no